BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, April 24, 2009

we need each other

aku ngan dye memang memerlukan antara satu sama lain.. hidup aku tak lengkap tanpanye.. aku amat memerlukan dye,, sama-sama menhitung bintang di langit, sama-sama melihat bulan tersenyum seolah-olah merestui hubungan cinta kita.. entry ini ak tujukan untuk mu.. kaulah yang menemani sepi aku,, memujuk aku ketika aku merajuk, memberi semangat di saat aku rebah, jatuh tersungkur menyemban bumi..
semoga perhubungan kita ini mendapat restu Ilahi, sama-sama kita mendoakan agar jodoh kita kekal sehingga ke akhir hayat. kerana aku amat berharap bahawa hubungan kita ini, mampu berjalan seperti yang kita rangcang, mau membina mahligai kebahagian bersama-sama. hidup seperti pasangan Romeo dan Juliet.. kerana engkau Juli dan ak Julanya..kerana kita amat memerlukan antara satu sama lain.. biarkan apa yang berlaku pada kita dulu menjadi sejarah kerana kita telah dewasa, sudah tahu untuk menilai baik buruk sesuatu perkara.. hanya engkau yang aku sayang..

0 comments: